Brand Yourself, or somebody else will

70% van de Nederlanders is actief op social media. Daar staat tegenover dat het gebruik stagneert en men op zoek is naar de juiste balans tussen online en offline aanwezigheid. Het vertrouwen van de consument in de media neemt af het is dus zaak om je offline presentatie de juiste aandacht te geven.

Zelden krijgen mensen tijdens een eerste indruk een eerlijke spiegel voorgehouden over welke boodschap ze met hun lichaamstaal daadwerkelijk overbrengen.

 

One
Presenteert u zich offline hetzelfde als online?

Two
Doet u, als bedrijf, offline wat u online belooft?

Two
Hoe zorgt uw offline presentatie voor de gewenste commerciƫle prestatie?



Het face to face contact is en blijft belangrijk. Tegelijkertijd is de vaardigheid voor een goede offline presentatie, door de focus op online aanwezigheid, achteruit gegaan.

In een actieve workshop gaan we aan het werk met de balans tussen je online en offline presentatie. Focus ligt hierbij op de commerciƫle slagvaardigheid tijdens face to face contact met anderen. Dit kan zijn tijdens beurzen, congressen, evenementen, netwerkgelegenheden of in het dagelijks leven.

Ook komen de laatste ontwikkelingen op online en offline branding aan bod. Per deelnemer wordt gekeken wat de beste bruikbare kanalen zijn. We gaan aan de slag met merkassociaties voor zowel je werk als voor je eigen merk.

De workshop of lezing wordt gegeven door Rudy Zweers vanuit zijn specialisme op het gebied van branding & netwerken.

What's Up With Your Brand
Bovenstaande komt in een workshopvorm uitvoerig aan bod en is toepasbaar op grotere groepen middels een lezing







`
Rudy ZweersFabienne de Vries